E-biznes

Usługi płatnicze firmy Dotpay sposobem na zwiększenie sprzedaży

lip 26 2018

Rynek e-commerce daje nieskończone możliwości. Jednak konkurencja jest ogromna. Sprzedawcy internetowi wszelkimi dostępnymi metodami dążą do zwiększenia sprzedaży i do ograniczenia liczby porzucanych koszyków. Jednym ze skutecznych sposobów walki o e-klienta jest zaproponowanie mu szerokiej gamy metod płatności, z których będzie mógł on wybrać najbardziej dogodny dla siebie sposób płacenia za zakupy. Warto wybrać dostawcę, którego oferta usług płatniczych obejmuje wiele nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Można je wówczas z łatwością dostosować do potrzeb swojej grupy docelowej.

Wielowalutowość

Możliwość przeprowadzania transakcji w różnych walutach to w czasach globalnego handlu jeden z podstawowych kluczy do sukcesu. Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej wysyłają swoje produkty i usługi na rynki zagraniczne. Warto, zatem, aby dawali zagranicznym klientom szanse zapłaty w ich rodzimej walucie. Dzięki temu mogą zdobywać nowe rynki zbytu. 

W płatnościach mobilnych siła

Usługi mobilne stały się obecnie bardzo popularne. Wiele czynności wykonujemy za pomocą swojego smartfona, a płatności za zakupy internetowe nie jest wyjątkiem. Jednak, aby tego rodzaju transakcje były sprawne i bezpieczne, należy wybrać odpowiedniego dostawcę płatności. Dotpay przestrzega najbardziej rygorystycznych zaleceń i wszelkich standardów zwiększających bezpieczeństwo płatności mobilnych. Oferuje także responsywną bramkę płatniczą. To specjalny system, który umożliwia dostosowanie strony płatności do wielkości urządzenia, którym się posługujemy, aby dokonać transakcji. Wyjście naprzeciw potrzebom m-klientów wydaje się jedną z najlepszych dróg do osiągnięcia sukcesu w branży e-commerce. 

Sprzedaż ratalna w sieci?

Sklepy oferujące sprzęt elektroniczny, sprzęt audiowizualny i inny asortyment, który nie należy do najtańszych, mogą zaoferować swoim klientom sprzedaż ratalną w sieci. W ofercie firmy Dotpay nie mogło, więc zabraknąć rat internetowych. Pozwalają one klientom uzyskać szybką pożyczkę w banku współpracującym ze sklepem. W ten sposób płatność zostaje rozłożona w czasie, a klient ma szanse kupienia produktu, na którego nie byłoby go stać, gdyby musiał d razu zapłacić cała kwotę. Firma Dotpay proponuje dwa systemy ratalne: „erata” we współpracy z Alior Bankiem oraz „mRaty” we współpracy z mBankiem. 

Nie ma lepszej metody na zwiększenie sprzedaży, niż dostosowanie własnego biznesu do potrzeb i oczekiwań klientów. W końcu to ich zadowolenie powinno być na pierwszym miejscu wśród priorytetów sprzedawców. 

 

 

 

 

Udostępnij