Bezpieczne płatności w sieci

Raty w sklepach internetowych

sie 21 2020

Współczesny e-konsument, który robi zakupy w sieci ceni sobie przede wszystkim wygodę i łatwość ich dokonywania. Widząc potencjał w internetowej konsumpcji, e-przedsiębiorcy zaczęli otwierać swoje sklepy w sieci. W ten sposób rynek e-commerce stał się najszybciej rozwijającą się gałęzią handlową. Prowadzi to do tego, że konkurencja jest na tym polu naprawdę duża i ostra. Kolejni e-przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach na to, aby zakupy w sieci uczynić jeszcze atrakcyjniejszymi. To właśnie dlatego pośrednicy płatności online, jak Dotpay, wprowadzili w ramach swoich usług system ratalny.

Dosyć często, kiedy przeglądamy stronę danego e-sklepu zwracamy uwagę na produkt, który bardzo chcielibyśmy nabyć, jednak w danym momencie nie dysponujemy odpowiednimi środkami finansowymi. Mimo, że nie jesteśmy w stanie zapłacić za towar na raz, moglibyśmy uiścić należność z łatwością, gdyby istniała możliwość rozłożenia jej na raty. Na szczęście większość sklepów internatowych wprowadziło już taką usługę. Jest to szczególnie ważne dla tych użytkowników, którzy lubią spokojnie planować swoje wydatki. Jedyne co trzeba zrobić, to wybrać metodę płatności w ratach, polegającą na tym, że otrzymujesz towar, za który możesz zapłacić w ciągu kolejnych 14 dni.

Wygoda przede wszystkim

Możliwości skorzystania z towaru, za który możemy zapłacić później i to bez konieczności podpisywania żadnych zbędnych dokumentów, brzmi bardzo zachęcająco. Obecnie coraz więcej sklepów internetowych buduje swoją ofertę z myślą o maksymalnym podnoszeniu komfortu klienta. W końcu w morzu konkurencji chodzi o zdobycie stałych i zaufanych klientów, którzy będą do nas wracać. Dla e-przedsiębiorcy warto zatem nawiązać współpracę z operatorami szybkich płatności online, jak np. Dotpay. Działa to tak, że posiadacz konta w serwisie Dotpay ma możliwość zrobienia zakupów przy opcji płatności odroczonej. Wówczas to Dotpay płaci sklepowi wymaganą kwotę. Posiadacz konta ma 14 dni na uregulowanie swoich zaległości. Co istotne, przez cały ten czas nie są naliczane żadne odsetki. W tym okresie klient może dokładnie zapoznać się z zakupionym towarem i jeśli nie będzie spełniał jego oczekiwań, ma pełne prawo go zwrócić.

Odpowiedź na potrzeby

To właśnie e-konsumenci doprowadzili do wprowadzenia tej innowacji, poprzez nieustanne domaganie się większego komfortu przy korzystaniu z e-sklepów. Właśnie dlatego między innymi wprowadzono tzw. opcję przerywaną, która polega na tym, że sklepy obsługiwane przez operatorów błyskawicznych płatności mogą oferować klientom możliwość dodania produktu do koszyka, a następnie przerwanie zakupów bez utraty danych. Kiedy klient znajdzie ponownie chwilę, by zając się zakupami może do nich powrócić np. na innym urządzeniu.

 

 

 

Udostępnij