Zakupy online

Dotpay: prosta i intuicyjna obsługa płatności w sklepie internetowym

paź 24 2018

Decydując się na wybór operatora płatności w swoim sklepie internetowym, sprzedawca musi wziąć pod uwagę wiele czynników. Na pewno jednym z najistotniejszych jest komfort i zadowolenie klientów oraz wysoki poziom bezpieczeństwa. Równie ważne jest jednak to, jak cały system wygląda od strony sprzedawcy. Jakie narzędzia ułatwiające zarządzanie sklepem internetowym oferuje dany operator? Czy proponuje funkcjonalności wspierające sprzedawcę? Czy system jest z punktu widzenia sprzedawcy łatwy i intuicyjny w obsłudze? Dotpay spełnia wszystkie te warunki. Oto, jak wygląda zarządzanie płatnościami online w sklepie internetowym z Dotpay.

System zarządzania sklepami jest w Dotpay wyjątkowo przejrzysty. Opiera się o panel intuicyjny w obsłudze i zawierający wszystkie informacje przydatne sprzedawcy. Co ważne, w ramach jednego panelu można integrować różne sklepy internetowe, by sprawnie zarządzać płatnościami we wszystkich z nich. To bardzo wygodne dla sprzedawców, którzy prowadzą różne platformy handlowe. Co ważne, system można nie tylko łatwo przeszukiwać, ale też zarządzać z jego poziomu zwrotami czy generować linki do płatności.

Pasaż to kolejna funkcjonalność dedykowana właścicielom platform handlowych, które łączą różnych sprzedawców, np. w formie butików prowadzonych przez projektantów lub twórców rękodzieła. Pasaż pozwala na to, by klient w jednym koszyku łączył zakupy od różnych sprzedawców i płacił za nie w jednej transakcji, co oznacza szybkość i wygodę. Następnie płatność jest sprawnie rozdzielana tak, by do każdego sprzedawcy trafiła odpowiednia kwota. 

Płatności cykliczne to bardzo ważna funkcjonalność ułatwiająca prowadzenie sprzedaży w modelu abonamentowy, na przykład w formie dostępu do prenumeraty czy serwisu VOD. Dzięki temu wystarczy, że klient poda dane swojej karty oraz wyrazi zgodę na jej obciążanie, a opłata za usługę będzie automatycznie pobierana. To wygoda zarówno dla sprzedawcy, który ma gwarancję terminowych płatności i lojalnych odbiorców, jak i dla klienta, który nie musi pamiętać o dokonaniu przelewu, by móc cieszyć się nieprzerwanym dostępem do subskrybowanych treści i usług. 

Raporty i eksport danych to niezwykle użyteczna funkcja ułatwiająca sprawne zarządzanie sklepem internetowym. Generowanie raportów jest niezbędne między innymi do rozliczeń księgowych czy załatwiania spraw administracyjnych. System Dotpay pozwala sprzedawcy na szybkie i łatwe wygenerowanie m.in. raportów z transakcji, wypłat, księgowań, faktur. Dostępne są one w formatach HTML, CSV, PDF, MT940. Raport można pobrać lub otrzymać na podany przez sprzedawcę adres mailowy.

 

Udostępnij