Pytania i odpowiedzi

Czy globalne marki mogą wspomóc pozycjonowanie sklepów?

kwi 30 2016

Właściciele sklepów internetowych dobrze widzą, jak trudne jest ich pozycjonowanie. Szacuje się, że w chwili obecnej na jedną branżę przypada ponad 20 sklepów. W Polsce mamy do czynienia z liczbą ponad 50 000 sklepów, które współpracują z operatorami szybkich płatności online. Czy współpraca z globalnymi markami jak Dotpay, Facebook, Rzetelna Firma i Google + usprawnia SEO? Tak i to w sposób widoczny.

Dlaczego warto współpracować z dużymi markami?

Mając na myśli "współpracę" nie sugerujemy podpisywanie żadnych umów z w/w firmami. Chodzi bardziej o obecność logo oraz linków tych marek w naszym sklepie internetowym. Mając podstawowe pojęcie o pozycjonowaniu wiadomo, że strony internetowe takie jak Facebook, Twitter, Google + itd. mają wysoki poziom Trust Rank oraz Alexa Rank. Są w pełni zweryfikowane przez roboty Google i posiadanie dużej liczby "backlinks" możemy zmaksymalizować efekty SEO.

Prestiżowa firma - prestiżowe usługi

We wcześniejszym akapicie nie wspomnieliśmy o operatorach szybkich płatności online, którzy jako firmy prestiżowe również mogą zmaksymalizować efekty SEO. Wystarczy spojrzeć na TOP10 Google pod jakąkolwiek frazą aby przekonać się, że tylko garstka z nich ciągle bazuje na płatnościach tradycyjnych. Cała reszta współpracuje z operatorami (najczęściej jest to Dotpay) i sama ich obecność w skrypcie sklepu może zapewnić szybsze pozycjonowanie z uwagi na wysokie parametry SEO operatora.

Podstawa pozycjonowania sklepów? Konta w mediach społecznościowych

Posiadanie kont w serwisach typu Facebook, Twitter oraz Google + na pewno zaowocuje lepszymi wynikami SEO. W dzisiejszych czasach standardem stało się prowadzenie profilów w mediach społecznościowych aby nie tylko zapewniać dobry link building, ale przede wszystkim zainteresowanie Internautów. Można to robić na własną rękę, a można też skorzystać z usług agencji marketingowych.

Globalne marki wspomagają pozycjonowanie sklepów i jeśli jesteście początkujący w SEO, to zadbajcie o poprawne linkowanie w dużych serwisach.

 

 

Udostępnij