Płatności

Usługi Dotpay – opcja ratalna

cze 19 2018

Uwielbiamy robić zakupy w sieci! Klikamy kupując ciuchy, wycieczki, książki i usługi. Wynika to z wygody, szybkości i prostoty zakupów online. Entuzjastów tej formy kupowania przybywa tak szybko, że rynek e-commerce stał się jedną z najszybciej rozwijających się obecnie gałęzi handlu. Skutkuje to też zaciętą konkurencją pomiędzy e-przedsiębiorcami, którzy walczą ze sobą o zaufanie klientów. Pośredniczący w sprzedaży serwis płatności online Dotpay pracuje nad tym, aby zakupy w sieci uczynić jeszcze łatwiejszymi i wygodniejszymi dla konsumentów. Właśnie z tego powodu na rynek e-commerce serwis wprowadził rozwiązanie ratalne.

Nierzadko byliśmy w sytuacji, kiedy w ofercie danego sklepu internetowego widzieliśmy rzecz, którą chętnie byśmy kupili, jednak w danym momencie nie pozwalały nam na to aktualne fundusze. Dzisiaj wydatków mamy naprawdę wiele i nie zawsze jesteśmy w stanie zapłacić za interesujący nas produkt od ręki. Jakże inaczej wyglądałaby rzeczywistość, gdybyśmy w sieci mogli płacić w ratach… Na szczęście teraz możemy pozwolić sobie na spokojne planowanie wydatków! W odpowiedzi na nasze potrzeby konsumenckie Dotpay wprowadziło możliwość płacenia w ratach za produkty i usługi w sklepach internetowych. 

Wygoda klientów

Opcja ratalna w sklepach internetowych oznacza dla konsumentów same korzyści. Otóż dostają oni możliwość korzystania z rzeczy, za którą mogą zapłacić w ciągu następnych tygodni czy też miesięcy, bez konieczności podpisywania zbędnego stosu dokumentów. System ratalny jest obecnie wdrażany przez coraz większą liczbę sklepów internetowych, które współpracują z serwisem płatności online Dotpay. Całość procesu zakupowego wygląda tak, że klient sklepu korzystającego z usług Dotpay, może zrobić zakupy za pomocą opcji „płatności odroczonej”. Wówczas to właśnie Dotpay płaci danemu e-przedsiębiorcy wymaganą należność. E-konsument otrzymuje ściśle określony czas na uregulowanie zaległości. Trzeba podkreślić, że przez cały ten okres bank nie nalicza żadnych odsetek. Co więcej, użytkownik może zapoznać się z zakupioną rzeczą i zwrócić ją, jeśli nie będzie z niej zadowolony.

Rosnące potrzeby konsumenckie

Tę formę płatności wprowadzono w odpowiedzi na potrzeby stale rosnącej grupy e-konsumentów, którzy regularnie nabywają produkty i usługi za pomocą Internetu. Obecni użytkownicy domagają się od sklepu internetowego nie tylko większej wygody, ale również elastyczności uwzględniającej zmienną sytuację finansową jego klientów. Opcja ratalna to także duży komfort dla przedsiębiorców, którzy zyskują stałą bazę zaufanych klientów. W końcu klient, który nie może na raz zapłacić za dany produkt, najpewniej nigdy by go nie nabył, gdyby nie możliwość rozłożenia zakupu na raty. Jeśli dany sklep internatowy umożliwia taką opcję, klient chętnie do niego wróci.

 

 

 

 

Udostępnij