Dotpay rusza za granicę
Wicelider polskiego rynku szybkich płatności online posiada aż 25 000 klientów w postaci sklepów internetowych. W pogoni za rozwojem, firma Dotpay postanowiła wyjść poza granice Polski i oferować swoje usługi na Ukrainie. Co to oznacza dla rynku szybkich płatności i jak skorzysta na tym nasz kraj? O tym dowiecie się poniżej!
By nie hamować rozwoju
Krakowska spółka rośnie z roku na rok o 25%. To bardzo duża liczba. Powodem tego stanu rzeczy jest mentalność Polaków, która w ostatnich latach się zmieniła. Obecnie chętniej korzystamy z usług operatorów szybkich płatności i płacimy za zakupy przez Internet. W dobie rozwoju e-commerce i ilości sklepów internetowych Dotpay (podobnie jak PayU i PayPal) szuka możliwości rozwoju za granicą, gdyż Polski rynek zaczyna się robić ciasny.
Rozwój spółki bierze się także z tego, iż coraz więcej konsumentów decyduje się na zakupy w sieci. Widać progres w przypadku turystów, którzy będąc w naszym kraju chcą dokonać płatności na rzecz zagranicznych sklepów internetowych, a że są bardzo przyzwyczajeni do błyskawicznych transakcji, wybór operatora typu Dotpay wydaje się jedynym, słusznym rozwiązaniem.
Bo do tanga trzeba dwojga
Firma z siedzibą w Krakowie nie zacznie podboju Ukrainy sama. Obecnie trwają poszukiwania partnera, który doda coś od siebie w kwestii współpracy. Przy wyborze partnera będą się liczyć aspekty technologiczne, finansowe oraz zasięg. Dlaczego marka zaczyna przygodę od Ukrainy? Ponieważ sąsiad Polski to kraj, który w ostatnich latach mocno interesuje się płatnością online.
Płatności Intermodalne
Operator szybkich płatności skupia się na nowych technologiach i rozwiązaniach, dlatego planuje wprowadzić płatności intermodalne. Są to operacje (przelewy lub transakcje), które możemy rozpocząć z poziomu smartfona, a skończyć na komputerze stacjonarnym. Jest to wygodne rozwiązanie dla tych konsumentów, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym będąc na spacerze, a chcący finalizować płatność w domu. Dzięki współpracy z firmami zagranicznymi, płatności intermodalne są bardziej realne, niż dotychczas.
Dotpay rozwija się na każdej płaszczyźnie. Z danych wynika, że spółka zanotowała zysk w wysokości ponad 3 milionów złotych netto za rok 2015. Mając takie fundusze i wizje dalszego rozwoju również poza granicami naszego kraju, należy życzyć firmie powodzenia i dalszych innowacji na rynku szybkich płatności online.