E-biznes

Program partnerski Dotpay to rozwiązanie dla Ciebie

cze 26 2018

Program Partnerski Dotpay pozwala zarabiać cyklicznie za polecane transakcji. Każdy, kto posiada własny serwis internetowy, system rezerwacji, pasaż handlowy, oprogramowanie sklepów internetowych lub inne pomysły na współpracę partnerską, dzięki podpisaniu umowy partnerskiej, będzie mógł zaoferować swoim klientom promocyjne warunki obsługi transakcji oraz zarabiać na każdej płatności.

Dotpay to spółka specjalizująca się w płatnościach dla sektora e-Commerce na rynku polskim i międzynarodowym. Jest to operator odpowiadający na bieżące potrzeby zmieniającego się rynku e-commerce. Proponowane przez firmę rozwiązania dostosowane są do zachowania konsumentów, jak również oferty współczesnych instytucji finansowych. Dotpay dostarcza innowacyjne usługi oraz rozwiązania klasy e-biznes z zakresu szybkich płatności online, a w ofercie szybkich sprzedaży online znajdziemy wiele metod realizacji transakcji, jak szybkie przelewy, karty płatnicze, Masterpass, BLIK, płatności walutowe, płatności mobilne, raty online oraz e-portfele. Firma nieustannie poszerza ofertę oraz podnosi jakość oferowanych usług.

Co trzeba zrobić? 

Chcąc skorzystać z programu partnerskiego należy podpisać umowę partnerską oraz polecać Dotpay swoim klientom. Wówczas klient dokonujący rejestracji w serwisie Dotpay, otrzyma atrakcyjne i indywidualne warunki umowy, natomiast my uzyskamy dostęp do platformy, dzięki której będziemy mogli na bieżąco śledzić rosnące zyski. Duże pole do popisu mają tutaj np. blogerzy. Ich siłą jest zaangażowana społeczność darząca ich zaufaniem i zainteresowana produktami, które polecają swoim odbiorcom. Blogerzy modowi mogą np. polecać swoim czytelnikom sklepy odzieżowe korzystające z płatności Dotpay, a kosmetyczni różnego rodzaju internetowe perfumerie. Blogi podróżnicze są z kolei naturalnym miejscem dla reklam biur podróży.

Osiągnij sukces z programem partnerskim Dotpay

Podstawą do sukcesu w programie partnerskim Dotpay jest polecanie oferty sklepów zarejestrowanych z Twojego polecenia oraz skłonienie odbiorcy do dokonania tam zakupu. Jak to zrobić? Kluczem jest dobranie polecanych produktów do tematyki serwisu w taki sposób, aby odpowiadały one zainteresowaniom odbiorców. Dzięki temu możemy uzyskać całkiem wysoki wskaźnik konwersji. Należy pamiętać, że klasyczna reklama nie cieszy się wyjątkowo dobrą opinią. Strona naszpikowana samymi linkami do niezliczonej oferty sklepów może przynieść efekty odwrotne do zamierzonych. Ważne jest zatem znalezienie takiej formy promocji, która będzie połączeniem reklamy oraz wysokiej jakości treści merytorycznych. Mogą to być różnego rodzaju poradniki, rankingi czy przeglądy, w które lekko zostaną wplecione zostaną linki do ofert sklepów zarejestrowanych w Dotpay z Twojego polecenia.

 

 

 

 

Udostępnij