Prześwietlając pośrednika Dotpay
W temacie finansów i płatności chcielibyśmy by powiedzenie „dobre, bo polskie” odnosiło się raczej do naszej waluty. Niestety, jak mówią Indianie, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
A Dotpay zdecydowanie lubić się da. Lider polskiego rynku e-Commerce. Spółka będąca częścią MCI EuroVentures specjalizuje się w pośrednictwie płatności, zwłaszcza tych, wykonywanych przez Internet. Od niedawna również inwestycja skandynawskiego Nats. Dotpay to prawdziwy kolos, oferujący bardzo dużo opcji wszystkim swoim klientom, zbierając je w jednym miejscu, tak by ich użytkownicy byli zadowoleni.
Mnogość opcji standardem teraźniejszości
Obok modułowości, uniwersalność jest jedną z podstawowych cech odnoszących sukcesy innowacji. Dotpay będąc pośrednikiem płatności oferuje bardzo dużo metod zebranych w jednym miejscu. Zaczynając od nowych, wygodnych mobilnych płatności, takich jak BLIK czy systemy producentów kart płatniczych (np. Masterpass), kończąc na najszybszej możliwej obsłudze zakupów internetowych poprzez tradycyjne metody. Spółka ustawiła się na rynku z jedną z najlepszych ofert, cały czas rozszerzając swój asortyment o nowe, popularne rozwiązania. Nic dziwnego, że coraz częściej po kliknięciu przycisków zakupu jesteśmy oddelegowywani na stronę w charakterystycznym czerwono-brązowym kolorze.
Jakość w parze z ilością
Wiadomo, iż nie zawsze chodzi jedynie o mnogość opcji, ale sposób w jaki są one egzekwowane. Czasami znacznie lepiej obsługiwać swoich klientów w jeden, ale bardzo skuteczny sposób.
By ułatwić i usprawnić obsługę płatności, Dotpay posługuje się sporą listą takich (jak sami to określają na swojej stronie internetowej) „funkcjonalności”. Należą do nich mniej i bardziej popularne rozwiązania, a wśród nich znajdują się:
- Skracanie ścieżki płatności
- Możliwość ustawienia płatności jako cyklicznej
- Wykorzystanie systemu IVR (Interactive Voice Response) do obsługi płatności kartą
- Funkcja geolokalizacji płatności
- Płatności „one-click”
- Automatyczne zwroty
- Dodatkowy system zarządzania sklepem internetowym
- Raporty i eksportowanie zbieranych w procesie danych
- System przypominania o dokończeniu oczekującej lub rozpoczętej płatności
Jak widać spółka oferuje pokrycie wielu aspektów sprzedaży online w formie licznych ułatwień, wewnątrz jednej platformy pośredniczącej.
Z otwartą głową do pomysłów
Gdyby było tego wszystkiego mało, Dotpay kontynuuje uzupełnianie swojej listy superlatywów poprzez ciekawy system partnerski. Nie jest on w żaden sposób podobny, do klasycznych, prostych systemów, w których panują sztywne zasady. Jak dowiadujemy się ze strony internetowej spółki, firma otwarta jest na wszelkie propozycje, natomiast sama sugeruje kilka rozwiązań. Należy do nich przekazywanie specjalnych ofert dla klientów pośredników, przez co związywanie się z firmą poprzez ich polecenie jest korzystne dla wszystkich stron. Jest to oferta skierowana nie tylko do klientów obsługiwanych przez Dotpay, ale również osób związanych, nawet pośrednio z tematem. Przykładowo, obrotny informatyk może dorobić poprzez polecanie serwisu swoim klientom, którym wykonuje sklep internetowy od strony kodu.
Otwartość na rynek i pomysłowe rozwiązania doprowadziły Dotpay do miejsca, w którym się obecnie znajduje. Będąc liderem wśród pośredników płatności, jest to dynamicznie rozwijająca się spółka i warto się jej przyjrzeć, by móc skupić się na jakości swoich usług, zostawiając sprawy płatności profesjonalistom.